Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
July 2, 2012
Image Size
166 KB
Resolution
797×584
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
682
Favourites
29 (who?)
Comments
31
Downloads
9
×
Adoptables Girls ::OPEN:: by seashellskeeper Adoptables Girls ::OPEN:: by seashellskeeper
So... I was totally bord and I made this adoptables XD

1. Rock Girl 40 :points: - TAKEN by :iconlittleredtoyota:
2. Goth Girl 60 :points: - OPEN
3. Bunny Girl 15 :points: - TAKEN by :iconghostkillar:
4. Pink Girl 10 :points:OPEN

~~ First come, first serve XD

Don't re-sell and stuff...
Add a Comment:
 
:iconrevlakecc:
REVLAKECC Featured By Owner Apr 14, 2013
2 plz?
Reply
:iconghostkillar:
GhostKillar Featured By Owner Jul 13, 2012  Student General Artist
Can I have bunny girl pls ^^
Reply
:iconseashellskeeper:
seashellskeeper Featured By Owner Jul 13, 2012  Student Digital Artist
Sure, just send the points and she's all your ^^
Reply
:iconghostkillar:
GhostKillar Featured By Owner Jul 13, 2012  Student General Artist
yaaaaaaaaaaaaaaaaaay!!!!!!
Reply
:iconseashellskeeper:
seashellskeeper Featured By Owner Jul 13, 2012  Student Digital Artist
Yay? LOL
Reply
:iconghostkillar:
GhostKillar Featured By Owner Jul 13, 2012  Student General Artist
yay :D
Reply
:iconseashellskeeper:
seashellskeeper Featured By Owner Jul 13, 2012  Student Digital Artist
Did you send the points? Or is my computer trolling me? :iconscaredplz:
Reply
:iconghostkillar:
GhostKillar Featured By Owner Jul 13, 2012  Student General Artist
oh sorry ^^ I had ate a snickers :P yummy anyways just sent~
Reply
:iconseashellskeeper:
seashellskeeper Featured By Owner Jul 13, 2012  Student Digital Artist
Hahaha Alright XD
Reply
:iconghostkillar:
GhostKillar Featured By Owner Jul 12, 2012  Student General Artist
Discount cuz I'm your friend? XD like 10 points... XD Im just kidding-

These are so cute <3
Reply
Add a Comment: